- Adres pocztowy: imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku lub numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
- Adres do zwrotów i reklamacji: The Woodleys Małgorzata Kosiba-Woodley
ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 11
58-100 Świdnica, Dolnośląskie - Cennik dostaw: zestawienie dostępnych rodzajów dostaw i ich kosztów prezentowane na etapie składania zamówienia.
Dane kontaktowe: The Woodleys Małgorzata Kosiba-Woodley, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 11, 58-100 Świdnica, Dolnośląskie, e-mail: kontakt@woodleys.pl
- Dostawa: rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i jej kosztu wymieniona w cenniku dostaw.
- Dowód zakupu: e-faktura VAT wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Karta towaru: pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym towarze.
- Klient: pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu towaru związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kodeks cywilny: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.).
- Kodeks dobrych praktyk: zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (t.j.: Dz. U. 2017 r., poz. 2070 ze zm.).
- Konsument: pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu towaru niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Koszyk: lista towarów sporządzona z oferowanych w sklepie towarów na podstawie wyborów dokonanych przez Kupującego.
- Kupujący: zarówno Konsument, jak i Klient.
- Miejsce wydania towaru: adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
- Moment wydania towaru: moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
- Płatność: metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy prezentowana na etapie składania zamówienia.
- Podmiot uprawniony: podmiot uprawniony do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 poz. 1823).
- Polityka prywatności: dokument określający zasady funkcjonowania Polityki prywatności dostępny pod adresem: https://woodleys.pl/privacy-policy
- Prawo konsumenckie: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 134 ze zm.).
- Przedmiot umowy: towar i jego dostawa do miejsca wydania towaru.
- Punkt odbioru: miejsce wydania towaru nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu zawartym w cenniku dostaw.
- Rzecz: pojedyncza rzecz ruchoma składająca się na towar.
- Sklep: serwis internetowy dostępny pod adresem URL www.woodleys.pl pośrednictwem którego Kupujący może złożyć u Sprzedającego zamówienie. Sprzedający: The Woodleys Małgorzata Kosiba-Woodley
ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 11
58-100 Świdnica, Dolnośląskie - System: zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci teleinformatyczne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
- Towar: minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena / jednostka).
- Umowa: umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. w przypadku Konsumentów albo umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny w przypadku Klientów.
- Wada: zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
- Wada fizyczna: niezgodność towaru z umową, a w szczególności jeśli towar:
- nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,
- nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
- w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
- nie ma on właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na towarze sprzedanym swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał, ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem.
- Wada prawna: sytuacja, kiedy sprzedany Kupującemu towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
- Zamówienie: oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość towarów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania towaru i dane Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.